Презентація
https://docs.google.com/presentation/d/1NhJxqUQnMsII2tkW9vm3QgugVMjYl7V_1V-6BGE1ksg/edit?usp=sharing
Календарне моє
Інформатика. 7-9 класи. Модельні програми
- Модельна навчальна програма «Інформатика. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Морзе Н. В., Барна О. В.)
- Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О. В., Козак Л. З., Ворожбит А. В.)
- Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.)
- Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Громко Г.Ю., Шевчук П.Г, Ковбаса В.М.)
Критерії оцінювання
Практичне завдання 1
2. Аналогічну таблицю створіть для Таксономії Блума
3. Попросіть ШІ створити зведену таблицю цих двох результатів.
Чек- листи
Завдання: «Хмаринка слів про захист інформації в Україні»
Чек-лист учня: «Моя хмаринка слів»«Склади модель комп’ютера для різних користувачів»
Практичне завдання 2
«Створення учнівських чеклістів для оцінювання з допомогою ШІ»
Вам необхідно розробити чекліст для самоперевірки та оцінювання на певну тему чи для певного уроку.
Чеклісти мають враховувати групи результатів навчання (ГР1–ГР4) і відображати очікувані результати кожної теми.
Робота виконується у співпраці з ШІ: ви формулюєте запит, отримуєте від нього варіанти чеклістів і адаптуєте їх під себе