Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 листопада 2025 р.

Тренінг ТОКІППО. Лекція 2 "ВІД ОЦІНЮВАННЯ — ДО ПЛАНУВАННЯ: ЯК СТВОРИТИ ЕФЕКТИВНУ ПРОГРАМУ З ІНФОРМАТИКИ"

Презентація

 https://docs.google.com/presentation/d/1NhJxqUQnMsII2tkW9vm3QgugVMjYl7V_1V-6BGE1ksg/edit?usp=sharing 

Календарне моє 

https://docs.google.com/document/d/17Onsi3f8TKxQq99oi-4U7Tv3V26n76Ww/edit?usp=sharing&ouid=100630869203058149331&rtpof=true&sd=true

Інформатика. 7-9 класи. Модельні програми

Критерії оцінювання

Тест для ГР1

Практичне завдання 1 

1. За допомогою ШІ створіть таблицю відповідних дієслів для пояснення учням оцінювання у 5-9 класах з інформатики.
2. Аналогічну таблицю створіть для Таксономії Блума
3. Попросіть ШІ створити зведену таблицю цих двох результатів.

Чек- листи

Завдання: «Хмаринка слів про захист інформації в Україні»
Чек-лист учня: «Моя хмаринка слів»«Склади модель комп’ютера для різних користувачів»

Практичне завдання 2

«Створення учнівських чеклістів для оцінювання з допомогою ШІ»

Вам необхідно розробити чекліст для самоперевірки та оцінювання на певну тему чи для певного уроку.

Чеклісти мають враховувати групи результатів навчання (ГР1–ГР4) і відображати очікувані результати кожної теми.

Робота виконується у співпраці з ШІ: ви формулюєте запит, отримуєте від нього варіанти чеклістів і адаптуєте їх під себе