Знайдіть усі слова, які ви бачите на картинці нижче:
ТЕРЕТИЧНИЙ матеріал
Створити новий спрайт можна кількома способами:
- обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів; | |
- намалювати в графічному об’єкті; | |
- вставити з файла; | |
- сфотографувати камерою підключеною до комп’ютера. |
Програмним об’єктом у середовищі Скретч є Сцена. Сцена має такі властивості: розмір (480 на 360 кроків виконавця) і тло. Тло можна змінювати використавши кнопки на панелі інструментів.
Над спрайтами можна виконувати різні дії: дублювати, вилучати, зберегти, сховати. Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Команди відстежування моменту настання події
Група Події
|
Група Датчики
|
---|---|
Завдання. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
- Запустіть Скретч.
- Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
- Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
- Створіть для Мурчика скрипт за наведеним зразком.
- Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.
- Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени – party.
- Виконайте проект.
- Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1.