Шукати в цьому блозі

понеділок, 12 лютого 2018 р.

Матеріали до уроку"Поняття про обєкт у програмуванні"

Завдання 1.
Знайдіть усі слова, які ви бачите на картинці нижче:


ТЕРЕТИЧНИЙ матеріал

Створити новий спрайт можна кількома способами:
new sprite lib - обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів;
new sprite draw - намалювати в графічному об’єкті;
new sprite file - вставити з файла;
new sprite cam - сфотографувати камерою підключеною до комп’ютера.
Програмним об’єктом у середовищі Скретч є Сцена. Сцена має такі властивості: розмір (480 на 360 кроків виконавця)  і тло. Тло можна змінювати  використавши кнопки на панелі інструментів.
Над спрайтами можна виконувати різні дії: дублювати, вилучати, зберегти, сховати. Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Команди відстежування моменту настання події
Група Події
Група Датчики
actionssensors
Завдання. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
  1. Запустіть Скретч.
  2. Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
  3. Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
  4. Створіть для Мурчика скрипт за наведеним зразком.
    cat script
  5. Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.
    dog script
  6. Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени – party.
  7. Виконайте проект.
  8. Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1.